TimeWriter Urenregistratie software Urenregistratie voor marketeers

Als marketeer bent u druk bezig met het ontwikkelen, uitvoeren en testen van SEO- of SEA-activiteiten. Voor uw klanten zet u graag de krachtigste teksten neer die ranken in Google of ontwerpt u winstgevende advertentiecampagnes in Google Ads. Hierbij is het overzichtelijk bijhouden van uw uren voor klanten en projecten essentieel. Vaak heeft u als marketeer voor een klant een bepaald aantal uren per maand beschikbaar. Bovendien kunnen meerdere projecten lopen bij uw marketingbureau waar verschillende medewerkers aan werken. Met het urenregistratiesysteem van TimeWriter houdt u snel en eenvoudig de uren bij, bewaakt u de budgetten en kunt u dus transparant zijn richting klanten.

TimeWriter Urenregistratie software  Budgetbewaking voor marketeers

Naast het registreren van uren voor marketeers is budgetbewaking met de app en desktop-versie van TimeWriter ook mogelijk. Tegenwoordig is budgetbewaking steeds belangrijker geworden voor marketeers om overzicht in te houden. Klanten en projecten vragen namelijk naar een duidelijke inschatting van de verwachte uren en dus kosten die nodig zijn. De slimme technieken van uren berekenen en uren bijhouden binnen TimeWriter zorgen ervoor dat u als marketingbureau ook de urenverantwoording richting klanten op orde hebt. TimeWriter helpt u als marketeer bovendien om inzicht in de tijdsbesteding en het beschikbare budget te krijgen. Actuele informatievoorziening stelt u als budgetbeheerder in staat om constant de begrote kosten te kunnen vergelijken met de gerealiseerde kosten. Met TimeWriter zorgt u dat het budget wordt bewaakt en dat klanten en projecten winstgevend zijn!

TimeWriter Urenregistratie software  Overzichtelijk factureren voor marketeers


Met TimeWriter beschikt u over alle informatie op 1 overzichtelijke plek. Als marketingbureau of marketeer maakt u vaak gebruik van verschillende programma’s die uw boekhouding en facturering bijhouden. Wij horen vaak van marketeers dat het bijhouden van de administratie een tijdrovende klus is met urenregistratie, verlofregistratie en verzuim.  Zeker wanneer dit nog handmatig moet worden ingevuld in Excel, een document of op losse papieren. Met de applicatie of desktop-versie van TimeWriter worden al uw zorgen ontnomen. TimeWriter is zo ingesteld dat het handige koppelingen maakt met boekhoudprogramma’s die worden gebruikt door marketeers. Hierdoor is het nog nooit zo eenvoudig geweest om aangemaakte urenregistratie om te zetten in duidelijke facturen. Daarbij is er de mogelijkheid om uw facturen vorm te geven in de huisstijlkleuren van uw marketing bureau!

TimeWriter Urenregistratie software Klantervaring van Innotact

 

"Naast alle functionaliteit van TimeWriter vind ik jullie snelle service echt een geweldige reclame."
Super bedankt voor je zeer snelle reactie. Naast alle functionaliteit van TimeWriter vind ik jullie snelle service echt een geweldige reclame.  Van mij mag je deze quote op de website plaatsen als reactie van een tevreden klant. (Tanja Piera, Innotact)

TimeWriter Urenregistratie software Gratis 2 maanden urenregistratiesysteem voor marketeers


Marketeers waarderen ons product met een 4.8/5! Dit komt doordat u bij ons altijd het urenregistratiesysteem 2 maanden gratis op de proef neemt. Geheel vrijblijvend en zonder verplichtingen. Zo weet u zeker of ons systeem aan de wensen en behoefte voldoet van uw branche voordat u de licentie aanschaft.
 

TimeWriter , 2 maanden gratis op proef

Wilt u weten of de TimeWriter iets voor uw organisatie is? Probeer het dan eerst 2 maanden gratis uit! Download het nu, gebruik het met alle opties en na deze vrijblijvende proefperiode besluit u of u het wilt blijven gebruiken of er toch mee stopt. Meer weten? Vraag het ons gerust!

 

Klik hier om TimeWriter nu te proberen

 

Zij kozen al voor TimeWriter

Pakketten voor urenregistratie

Standaard

  • Voor bedrijven van 5 – 25 medewerkers
  • Lokaal en in de cloud
  • Ook voor rapportages, budgetbewaking, verlofregistratie en facturering
  • Licenties voor 5 tot 50 gebruikers
  • V.a. € 215 per jaar, ex btw, incl. support

Pro

  • Voor organisaties van 25 – 1.000 fte’s
  • Lokaal, op uw server en in de cloud
  • Ook voor rapportages, budgetbewaking, verlofregistratie en facturering
  • Offline werken mogelijk
  • Incl. accorderingsoptie
  • Licenties voor 10 tot onbeperkt aantal gebruikers
  • V.a. € 935 per jaar, ex btw, incl. support

Freeware

  • Alleen voor persoonlijk gebruik
  • Lokaal en in de cloud
  • Standaard rapporten mogelijk
  • Gratis bij 1 gebruiker
  • Support tegen betaling