<< Click to Display Table of Contents >> Navigation: Modules > Invoer > Taken > Taken filteren |
Iedere medewerker kan in het menu Beeld filteren op bepaalde eigenschappen om zo alleen de taken te zien die relevant zijn.
Menu actie |
Functie |
Filter |
Op basis van Soort en Workflow kan worden aangegeven welke gegevens getoond moeten worden. |
Toon Taken in lijst van Taakgroepen |
Hiermee kunnen de taken wel of niet getoond worden de de lijst van taakgroepen. |
Toon autorisaties en facturatie in lijst van Taakgroepen |
Hiermee kunnen de plaatjes voor autorisaties en facturatie wel of niet in de lijst getoond worden. N.B.: Alleen beschikbaar voor medewerkers die taakgroepen mogen beheren. |
Toon alleen items met een geldige periode |
Ongeldige Taken worden in de lijst in een rode kleur getoond. In lijsten kunnen ongeldige items worden verborgen door dit vinkje uit te te zetten. N.B.: Deze instelling is globaal en wordt dus toegepast op alle keuzelijsten waar deze instelling beschikbaar is. |
Het is ook mogelijk om met vrije tekst een bepaalde naam van een taak/taakgroep op te zoeken in het tekstvak boven de taakgroepen.
Wanneer een taakgroep is geselecteerd staat aan de rechterkant ook de onderliggende taken in een tabel. Ook daar is een tekstvak welke gebruikt kan worden om iets op te zoeken. NB: Er wordt hier ook gezocht in de omschrijving van de taak.